maandag 19 november 2012

Coloured leaves, teddy ears and hot chocolate

Het liefst zou ik elke dag op pad gaan met mijn camera, zolang het maar een beetje droog is. Maar natuurlijk kan het niet altijd. Vorig weekend ben ik naar Duin en Kruidberg gegaan om foto's te maken en te genieten van de laatste zonnestralen voor het weer winter word. Hier het resultaat:


Duin en Kruidberg is een landgoed(je) met een kasteel hier in de buurt. Ik kom er wel vaker om foto's te maken. Zeker in de herfst/winter is het er erg mooi.




Sinds ik dit vest gekocht heb, zit iedereen altijd aan mijn 'oren'. Ze zijn echt super zacht en iedereen schreeuwt dan de hele tijd: 'Hé, er zitten oren aan dat vest.' Dus ook een foto met de oren.

En mijn vriendin/fotograaf Debbie die gezellig mee ging

 


Vest: New Yorker
 Hempje: H&M
Rokje: Only
Panty: Hema
Laarzen: St. Oliver
Horloge: Esprit

En daarna natuurlijk afsluiten met warme chocolademelk. 
Wat doe jij het liefst op een  mooie herfstdag?



2 opmerkingen:

  1. Wow, die eerste foto is zo mooi! En natuurlijk de oortjes he :P

    www.jannakamphof.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen