woensdag 26 september 2012

Personal stuff

Al zolang ik me kan herinneren ben ik bezig met fotografie. Als ik mijn camera niet bij me heb, baal ik als een stekker omdat ik de mooiste dingen tegenkom. En als de meeste fotografen ( denk ik ten minste) droom ik al heel lang van een spiegelreflexcamera. Dus ik heb in de zomervakantie gewerkt en heb eindelijk het laatste geld bij elkaar geschraapt voor mijn eigen spiegelreflexcamera!

5865516182_85b966683a_z_large

Ik wilde dit gisteren eigenlijk al schrijven maar helaas werkte het internet weer eens niet mee. Maar gisteren is hij dus binnengekomen en ik ben er echt helemaal happy mee. Het gaat me waarschijnlijk wel wat tijd kosten om uit te vinden waar alle knopjes voor zijn. Maar dat heb ik er voor over.


Na wat oefening zal ik zeker het resultaat aan jullie laten zien. 

Lots of Love Ryanne



Geen opmerkingen:

Een reactie posten