dinsdag 23 oktober 2012

Colours of Autumn

Het heeft een hele tijd geduurd voordat ik eindelijk mijn foto's in deze post gekregen heb. Nu is alles eindelijk zoals ik wil dus veel plezier met lezen! (De tekst is al van vorige week)

Nu ik eindelijk een spiegelreflex camera heb, is het tijd om hem te testen. Mijn vriendin Janna en ik besloten daarom om een fotoshoot te doen in de tuinen van Beeckenstijn, een landgoed hier in de buurt. Op een paar foto's na zijn de foto's erg goed gelukt (ook al zeg ik het zelf :)!).



Ik vind de herfst echt super. De kleuren zijn altijd super mooi, zo ook in Beeckenstijn. Rond de fontein waren de bomen al helemaal verkleurd, terwijl de bloemen in de tuin nog volop bloeide. Hieronder een foto die een vrouw gemaakt heeft die toevallig langs liep.



Een close up bij de fontein. Janna draagt een blauwe trui, een spijkerbroek en zwarte wedges. Ik heb een nep leren jasje aan met daaronder een lang wit hempje (Hema), een spijkerbroek (Cars) en bruine laarzen (St. Oliver).





De volgende dag was het ook nog super lekker weer. Hier nog een paar andere foto's die we gemaakt hebben.






En wat vinden jullie van de foto's?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten