zondag 31 maart 2013

Have a nice weekend!

Zo'n lekker lang weekend, ik kan er wel aan wennen. Nu de klok een uur vooruit gegaan is, is het lekker lang licht. Met z'n allen leuke dingen doen en natuurlijk lekker ontbijten. Ja, van mij mag het wel vaker Pasen zijn. Alleen het weer blijft nog een beetje hangen in de winterdip. Daar hadden ze bij recreatieboerderij Zorgvrij in ieder geval geen last van. Toen ik daar heen ging, sprongen alle lammetjes al vrolijk door de stal. Cute!


Verder maakte ik vrijdag een taart. Zaterdag was onze laatste wedstrijd van het seizoen en die moet je natuurlijk leuk afsluiten. Ik heb wat foto's gemaakt, dus er komt later deze week nog een recept aan. Ik heb er het clublogo opgemaakt (een sprinkhaan) en de naam van ons team. Hier de foto van het resultaat.


En vanmorgen was het natuurlijk Pasen. Dus nadat we alle chocolade eitjes gezocht hadden (oke misschien ben ik daar een beetje te oud voor, maar het is zo leuk...), gingen we lekker ontbijten. Mijn moeder had heerlijke suikerbollen met aardbeien en toast met asperges, zalm, een gepocheerd ei en zelfgemaakte mayonaise gemaakt. Echt super lekker. Na Pasen de workout maar 5 minuten langer maken denk ik.



Morgen ga ik gezellig naar Burgers' Zoo. Gaan jullie nog wat leuks doen op tweede Paasdag? 
Nog een fijne Paasdag!



1 opmerking:

  1. Wat een schattige lammetjes zeg! En van de foto's van het paasontbijt loopt het water me in de mond... Vrolijk Pasen nog!

    BeantwoordenVerwijderen