maandag 4 november 2013

A little bit of luck

Vandaag begon officieel SE week nummer 1. Als eerste SE stond Wiskunde op de lijst. Niet bepaald een vak waar ik in uitblink en al helemaal niet in bewijzen. Na zowat alle examenvragen op internet te hebben geoefend had ik de hoop toch wel opgegeven. Vanmorgen probeerde ik de laatste drie sommen en ook deze keer kwam ik er niet uit zonder naar de uitwerkingen te kijken. Dus je begrijpt wel dat ik niet echt gerust het SE in ging. Maar soms moet je gewoon geluk hebben. En vandaag was zo'n dag! Want van de vier opgaven had ik er twee die ochtend geoefend. Met de uitwerkingen nog in mijn hoofd heb ik zo snel mogelijk alles opgeschreven voordat ik alles zou vergeten. Eén ding is zeker: een klein beetje geluk maakt je hele dag weer goed!

Today exam week 1 officially began. First one up: Maths. Not really my thing, especially not this subject. After practicing almost all old exams, I ended up hopeless. This morning I tried one more time, but again I failed making them without looking at the answers. So with a lack of confidence I went to my exam this morning. But sometimes you need just a little bit of luck and today was my day! Because two tasks (out of four) I had practiced this morning. As fast as I could, I've written everything down. It's pretty sure, a little bit of luck makes your day wonderful!

Alívio Imediato

Geen opmerkingen:

Een reactie posten