zondag 27 januari 2013

Black, white and pink

Vandaag is alle sneeuw al weer bijna verdwenen. Jammer maar toch ook wel weer fijn. Al die kou was ook niet alles en 's ochtends op de fiets naar school was nou niet bepaald fijn. Maar voor foto's is dit winterweer natuurlijk perfect. Dus ging ik vorige week naar buiten om nog wat outfit foto's te maken. Hier draag ik één van mijn favoriete vesten. Dit vest is van de America Today. Vooral de roze kleur vindt ik mooi. Ik vind het vooral lekker om hem nu te dragen, omdat het wel warm is. Maar bij ons op school staat de verwarming behoorlijk hoog, dus moet je je niet te warm kleden. Hier de outfit.




3 opmerkingen:

  1. die eerste foto is inderdaad mooi! http://theneonsign.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love your outfit and this winter location.*_*
    Maybe follow each other???
    Lovely greets Nessa
    My Blog

    BeantwoordenVerwijderen