zondag 11 januari 2015

De kunst van het vroege opstaan

Deze week begon school weer na de kerstvakantie. Ik heb het enorm naar mijn zin op de universiteit, maar één ding dat wel tegenvalt is het vroege opstaan. Toevallig begint college elke ochtend om negen uur, dus dat betekent dat de wekker om 6 uur 's ochtends gaat. Ik ben totaal geen ochtend mens en eruit komen is toch best lastig na de vakantie. Ik was blijkbaar niet de enige die er moeite mee had, want maandag ochtend was er een teleurstellende opkomst zo 's morgens vroeg. Nu kwam er deze week naast de gewone Libelle ook de Libelle inspiratie editie. Hierin stond een mooie quote over wakker worden:

Bron: foto (weheartit), quote (libelle)

Ik denk dat ik dat maar in gedachten ga houden als morgen de wekker weer gaat. Want tegenover het vroege opstaan, staat de gezelligheid met vriendinnen en (meestal) interessante colleges. En dat is het vroege opstaan meer dan waard.

Hoe sta jij 's ochtends op?

Ryanne



Geen opmerkingen:

Een reactie posten