vrijdag 16 januari 2015

Tijd voor inspiratie

Soms verbaast het me hoe eindeloos het kan regenen in Nederland. Het heeft gewoon de hele dag aan één stuk door geregend (en gestormd inclusief hagelbuien en onweer). Maar nu het weekend begonnen is de wind gaan liggen en hopelijk wordt het nog een beetje een droog weekend. Tijdens deze regenachtige avonden zit ik ik graag inspiratiefoto's te zoeken op Weheartit, Tumblr, Pinterest enz. Ik vind het leuk om te kijken waarom sommige foto's mij opvallen tussen alle anderen en probeer dit, voor zover ik dat kan, mee te nemen in mijn eigen foto's. Hier in ieder geval alvast een kleine selectie van mijn favoriete foto's. Ik heb een soort thema gekozen voor deze selectie, namelijk kleur. Juist heel veel of slechts één enkele kleur.

Waar zoek jij je inspiratie?
Ryanne



De Brocéliande à Avalon *** | via Facebook

gypsy | Tumblr

upside down

1, 2, 3, 4... A LOT of birds! :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten